کرم روز ایون برایتر اوسرین نگهداری از پوست در 30 سالگی
نوشته شده توسط : علی پور

 


حفظ از پوست در 30 سالگی
6- كرم شب و روز
کرم روز و شب با هم فرق داره. توي روز انسان بيرون از خونه‌میباشد و هزار مدل استرس و آلودگي وجود داره كه مي تونه پوست چهره انسان رو با مشكل مواجه كنه. براي همين بايد از كرم منحصر روز به کار گیری كرد. كرمي كه ضد آفتاب، كافئين ، ضد چروك و ویتامین سی داره و مي‌تونه در زمان روز از پوست شما به خوبي مراقبت كنه. از كرم‌هاي روز میتونید تحت عنوان تحت ساز پیرایش به کارگیری كنين. فرمول این کرم ها مقدار چربي كمتري نسبت به كرم هاي ديگه داره و به راحتي روي پوست‌ جذب و مثل یک کاور محافظتی بازدارنده وصال فاکتور های مضر نوروفروغ روز به پوستتون میشه . اما این نکته حائض اهمیت رو بدونید که کرم روز هیچ گاه جای ضد آفتاب رو نمیگیره .


کرم روز ایون برایتر اوسرین نگهداری از پوست در 30 سالگی
عمل کرم شب چیه؟
كرم شب كارش تامين رطوبت، ترميم پوست و ليفتينگه. شب پس از شستشوي رخ، اين كرم رو روي رخ‌تون ماساژ بديد و با خيال ریلکس بخوابید و اذن بدين كرم شب سربازهاشو بفرسته روي پوست‌تون تا سرگرم بازسازي سلول‌هاي آسيب ديده بشن. این کرم ها با امداد به پوست برای تولید کلاژن و ترمیم و ذیل سازی در حین شب که خوابید به کمک شما فی مابین .

7- لايه برداري پوست
لايه بردارها به شما كمك میكنن تا سلول‌هاي مرده ي روي پوست‌تون رو از بين ببرين. شایسته ترین طریق لایه برداری برای پوست شما خصوصا در حالتی‌که پوست چرب دارید استعمال از اسکراب ها میباشد . این اسکراب با با لایه برداری سطحی ، سلول های مرده سطح پوست رو از در بین می برند و سبب ساز درخشندگی و سرزندگی می‌شوند . حواستون باشه در‌صورتی‌که پوست کم آب و حساس دارید زیاد سراغ اسکراب ها نرید که سبب التهاب و ظرافت پوستتون میشه ؛ دراین‌صورت بدون شک پس از به کارگیری مرطوب کننده استعمال فرمایید .

گونه های لایه بردارها
گونه ای از لایه بردار ها هم به طور کرم میباشند و با لایه برداری تدریجی و آهسته و به مرور دوره به شما امداد می‌کنند تا پوست صورتتون رو احیا فرمائید . بهترين روش براي اينكه لايه‌اخوی رو فراموش نكنين اينه كه كرم يا ماسك‌تون رو درون گرمابه بذارين و پس از دوش به چنگ آوردن ازش استعمال كنين. كرم يا ماسك‌تون رو روي رخ، گردن و دكلته‌تون بزنيد و ماساژش بدين و طبق فرمول و فرمان العملي كه داره بذارين روي پوست‌تون بمونه و آن‌گاه پاكش كنين و با خيال ریلکس با يه پوست تميز و پاكيزه از خزینه بياين بيرون.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: